KLIK SINI

PENGUMUMAN

ASSALAMUALAIKUM,
KEPADA SEMUA PELAWAT BLOG CIKGU. BAHAN-BAHAN BAGI PENGAJIAN AM MODULAR, PENGAJIAN KERTAS 1 DAN KERTAS 2 TELAH CIKGU SELIAKAN DALAM BLOG KHAS. SILA KLIK PADA BLOG KHAS PENGAJIAN AM. SEKIAN, TERIMA KASIH

Sunday, May 20, 2012

RAMALAN TAHUN 2012

BERIKUT ADALAH RAMALAN SKOP SOALAN PENGAJIAN AM KERTAS 2 BAGI KOHORT TERAKHIR STPM TAHUN 2012 INI. HARAP PELAJAR BOLEH BERSEDIA DARI SEKARANG.


Laras Sastera
1. Pekerja Asing
2. Pelancongan

Laras Sains
1. Tanah Runtuh
2. Alam Sekitar

Bahagian D
1. Graf Bar Piramid
2. Carta Pai


P/S TERIMA KASIH CGU RAZALI

33 comments:

Rasida Rasila said...

Boley sediakan contoh-contoh soalan ramalam penagjian am (2) tahun 2012 ?

CIKGU AYET said...

BAGI EMAIL CGU AKAN BG SEMUA SOALAN YG CGU ADA

Nadia WmBaker said...

bleh emailkan untuk sy juga tak cikgu? - contoh soalan ramalan pengajian am. k1 & k2.

ni email sy. wannurnadia@ymail.com

Oh bulan said...

boleh email utk sy juga ke ?

email : ribbondomo!gmail.com
terimakasih

wani comel said...

salam cikgu , boleh email pada saya juga ? bloodmoon_syu0406@yahoo.com . terima kasih .

hazura eyeful said...
This comment has been removed by the author.
hazura eyeful said...
This comment has been removed by the author.
hazura eyeful said...
This comment has been removed by the author.
Sarish said...
This comment has been removed by the author.
Sarish said...
This comment has been removed by the author.
Sarish said...
This comment has been removed by the author.
Sarish said...

sarishilamaran@gmail.com

Terima Kasih Cikgu =D

ieziramira93 said...

cikgu saya nak juga bolehh..?
ni email ; iezira_amira@ymail.com

hafiz said...

salam cikgu..
bleh email untuk saya jugak x??

skip_flip93@yahoo.com

me myself said...

boleh email utk saya juga x ?

email : dyanna_22@yahoo.com
terima kasih

ikiey boyz said...

salam cikgu..
bleh email untuk saya jugak x?

ikiey16@gmail.com

pohon rendang said...

salam cikgu , boleh email pada saya jugakah??

fadilmohamad93@gmail.com

terima kasih cikgu...

Aniey Senget said...

cikgu saya pun nak juga......ni email saya anieynotygurllz@yahoo.com
thxx cikgu..:)

hazura eyeful said...

zuraz_eyeful@yahoo.com

pele ugou said...

cikgu emailkan utk sy juga boleh?

nichles_93@yahoo.com

rumah hangus said...

asalamualaikum..
cikgu saya mahu juga..
e-mail: rumah_hangus@yahoo.com

beautybrightness said...

cikgu saya mahu juga
faaida@rocketmail.com

Summer Spring said...

salam sejahtera cikgu..... harap ckg dapat e-mailkan soalan ramalan kpd sy juga..... terima kasih... :)
e-mail: summer_spring93@yahoo.com

wendy wing said...

selamat sejahtera cikgu^^... harap cikgu dapat e-mailkan soalan ramalan pengajian am untuk tahun 2012 kepada saya juga...terima kasih^^...

e-mail: wendywing92@hotmail.com

Mohd Safrydin Bin Abd Abidin said...

salam sejahtera cikgu..harap cikgu dapat e-mailkan soalan ramalan kepada saya juga....^^,


e-mail : ambasadur_king@yahoo.com


terima kasih atas bantuan cikgu ya....

Lexzjs said...

cikgu boleh hantar kepada saya juga?

email: lexz_bledz@hotmail.com

terima kasih, cikgu =)

weikie said...

assalamualaikum....cikgu.. bolehkah cikgu send kan saya jugak....??


harap bantuan cikgu dapat membantu saya...amin...



terima kasih....



#kalau boleh secpt ya cikgu, masa dah suntuk nie#:(

owner Cyber. said...

12salam... cikgu,,, mintak email kan dekat saya juga... kalau boleh secept yang mungkin... hari nie ke... terima kasih.

evil said...

boleh e-mail saya tak?xD
cywai111@live.com

johnnytham said...

salam sejahtera ,harap cikgu boleh email soalan ramalan kepada saya..
terima kasih

johnwai_93@hotmail.com

asmah julkifli said...

assalammualaikum cikgu.. sy pun nak bolh? ni email sy: asleyasmah@gmail.com. terima kasih :)

Fatin Shahirah said...

salam...cg boley email kt sye skali x?
fatinshahirah04@gmail.com
thx..

Syra Nazri said...

salam cg . boleh emel kat sy sekali ?

untuk kertas 1
nie emel sy :

syira_nazri@yahoo.com